COVID-19 update: afhalen voor alle klanten mogelijk op afspraak

Afhalen van bestellingen is vanaf nu voor alle klanten mogelijk, maar enkel op afspraak.


Afhalen van uw bestelling

Vanaf nu kunnen ook particuliere klanten hun bestellingen afhalen in onze vestiging in Gent of Ronse, maar enkel op afspraak.

Om zoveel mogelijk contact te vermijden bij afhalingen vragen wij u om onderstaande afspraken stipt te volgen:

  • Bestellingen worden altijd op voorhand via de webshop, mail of telefoon geplaatst en de bestelling is volledig. Toevoegingen op het moment zelf kunnen niet. U ontvangt steeds een orderbevestiging.

  • Afhalen kan enkel op afspraak. Onze medewerkers zullen contact met u opnemen om een afspraak vast te leggen. Gelieve stipt op de afgesproken dag en uur uw bestelling af te halen. Indien u nog geen afspraak heeft, gelieve dan onze medewerkers te contacteren via +32 55 23 51 40 (afhaling Ronse) of +32 9 216 46 40 (afhaling Gent). 

  • U laadt uw goederen zelf in, niemand van onze medewerkers mag u helpen om zo de afstand te bewaren.

  • Indien er een heftruck nodig is, dan zal de magazijnier uw goederen opladen maar hij stapt niet uit de heftruck zodat ook hier de afstand gerespecteerd wordt. 

 

Andere maatregelen blijven tot nader order van kracht

 

We blijven bereikbaar; u kan advies vragen en bestellen
Onze medewerkers zijn wel nog steeds bereikbaar via mail & telefoon voor advies. U kan uw bestellingen blijven doorgeven via onze webshopmail of telefoon.

Onze vestigingen zijn niet voor publiek toegankelijk
Onze kantoren in Ronse en Gent zijn tot nader bericht niet toegankelijk voor publiek. (Plan)advies en bestellingen zijn ook niet mogelijk in onze kantoren en magazijnen.

Leveringen gaan contact-loos door
Om u en onze chauffeurs te beschermen gaan we dezelfde richtlijnen volgen als bpost bij levering van pakketten. 

  • We vragen dat de afstand van 1,5m wordt gerespecteerd.
  • De chauffeur mag in uw aanwezigheid zelf de leveringsbon aftekenen en kan, indien nodig, als bewijs van levering een foto nemen. 

! We merken vertragingen bij bpost, hierdoor kan de levertermijn iets langer zijn dan voorzien.

 

Onze verkopers, chauffeurs, productie- en magazijnmedewerkers stellen alles in het werk om u zo veilig en goed mogelijk verder te helpen. Dank voor uw begrip en medewerking.

5156