Retourproces


Wanneer mag ik producten teruggeven?

  • U bent een particuliere klant
  • De producten zijn minder dan 30 dagen geleden geleverd of afgehaald.
  • De producten zijn ongebruikt en onbeschadigd.
  • Het retourdocument incl. ordernummer wordt meegestuurd.

 

Hoe geef ik een product in retour?

  • Vul ons aanvraagdocument retour volledig in
  • Mail dit document samen met een foto van de goederen naar orders@eurabo.be
  • Zodra u een goedkeuring van de aanvraag ontvangen heeft, mag u de goederen samen met ons retourdocument terugbrengen of opsturen naar de gekozen vestiging

 

Welke producten worden niet teruggenomen?

  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten
  • Bederfbare producten
  • Verzegelde producten met verbroken zegel
  • Toegangstickets (vb. Opleidingen)

 

 Welke kosten zijn hieraan verbonden?

  • De retourkosten worden door de koper betaald.
  • De terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als waarmee de oorspronkelijke aankoop is gedaan.
  • De leveringskosten die door Eurabo aangerekend werden, worden terugbetaald indien de volledige bestelling wordt teruggegeven. Enkel het standaard verzendtarief wordt terugbetaald, geen duurdere leveringsmethode door de klant gekozen.

 

Heeft u verder nog vragen over het retourproces?

info@eurabo.be
+32 55 23 51 40

 

Foto's

Bestanden

20180719_RetourDoc_Eurabo_FR.pdf
38 KB • application/pdf
20180719_RetourDoc_Eurabo_NL.pdf
38 KB • application/pdf
Nieuwe-vrachtwagen