Wanneer mag ik producten teruggeven?
- U bent een particuliere klant
- De producten zijn minder dan 30 dagen geleden geleverd of afgehaald.
- De producten zijn ongebruikt en onbeschadigd.
- Het retourdocument incl. ordernummer wordt meegestuurd.
Hoe geef ik een product in retour?
- Vul ons aanvraagdocument retour volledig in
- Mail dit document samen met een foto van de goederen naar orders@eurabo.be
- Zodra u een goedkeuring van de aanvraag ontvangen heeft, mag u de goederen samen met ons retourdocument terugbrengen of opsturen naar de gekozen vestiging
Welke producten worden niet teruggenomen?
- Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten
- Bederfbare producten
- Verzegelde producten met verbroken zegel
- Toegangstickets (vb. Opleidingen)
Welke kosten zijn hieraan verbonden?
- De retourkosten worden door de koper betaald.
- De terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als waarmee de oorspronkelijke aankoop is gedaan.
- De leveringskosten die door Eurabo aangerekend werden, worden terugbetaald indien de volledige bestelling wordt teruggegeven. Enkel het standaard verzendtarief wordt terugbetaald, geen duurdere leveringsmethode door de klant gekozen.
Heeft u verder nog vragen over het retourproces?
info@eurabo.be
+32 55 23 51 40